Banqueting Software
Onze banqueting software is speciaal ontwikkeld voor conferentie- en vergaderlocaties. Via het gebruiksvriendelijke reserveringssysteem kunnen bedrijven direct een reserveringsaanvraag plaatsen. Hierbij kan direct de gewenste zaal en de zaalopstelling worden geselecteerd. Tevens kan er een vergaderarrangement of koffiearrangement bij de zaal worden geboekt en is het mogelijk om verschillende faciliteiten online te reserveren. Denk hierbij aan een beamer, flipovers of podiumdelen.
Inzicht voor banqueting medewerkers
Alle collega's van de afdeling banqueting hebben tegelijk inzicht in het planboard. Er kan met verschillende rechten worden gewerkt zodat ieder zijn eigen inzicht verkrijgt. Zo kan de afdeling financiën zicht buigen over de facturatie en kunnen de facilitair medewerkers de zaalbezetting inzien. De cateraar kan eenvoudig zien welke luncharrangementen er zijn geboekt en voor hoeveel persoon er moet worden voorbereid. In het planningssysteem kan je met een onbeperkt aantal collega's tegelijk werken vanaf iedere gewenste locatie.
Koppeling met financiële administratie
Het is eenvoudig om offerte's op te stellen in het banqueting systeem van Huurvergaderzaal.nl. Deze offerte's kunnen daarna met een druk op de knop worden omgezet in facturen welke vervolgens direct vanuit het systeem naar de klant kan worden gemaild. Online betaalmethoden zijn beschikbaar maar het is ook mogelijk om je huurders per bank te laten betalen. De facturen kunnen envoudig worden geëxporteerd naar verschillende boekhoudpakketten zoals Exact Online, Asperion, Snelstart en Muis. Met een aantal boekhoudpakketten hebben wij zelfs live-koppelingen. Ieder factuur wordt dan automatisch ingeschoten als verkoopboeking.
Ben je nieuwsgierig? Vraag gerust een vrijblijvende demo aan om te kijken of onze banqueting software bij jullie locatie past!